måndag 2 maj 2011

Uppdatering dårå..

I Torsdags var jag, Daniel och Ashley på Loaded och krökade för fulla muggar.. vi träffade en hel armé som såg ut att vara från afganistan... men var amerikaner typ hela högen, sjukt trevliga! Fredagen spenderade jag i sängen.. kanonbakis.. heeeela dagen dessutom, det släppte inte!
Lördagen var det ju valborgsfirande och jag, Ashley och Daniel skulle käka bakislunch på Father's Office.. det var ett grymt ställe med massor av roliga fatöls sorter! As goda hamburgare och pommes också.. mummah! Mitt när vi sitter och käkar så kommer vi på den spontana idén att dra direkt till Universal Studios och åka massa roliga åk! Sagt och gjort!

När vi kom hem var vi heelt slut, men det var bara att hoppa in i duschen, kleta på smink och dra några ryck i håret.. sen åkte ölen fram och valborgsfirandet började. Vi åkte på en svensk valborgsfest på The Standard hotel inne i Hollywood.. det SÖG. Det var dyrt, det var bara svenskar där (DUUUH?!) och Papa Dee uppträdde. Jag tycker inte om svenskar längre.. man märker verkligen skillnad på svenskar och amerikaner.. fyfaan vilken stel jävla svenne-banan fest. BhUUA. Jag och Ashley tänkte banka på Papa Dee för att han har bankat på sin fru.. men vi gav han lite onda blickar och krökade vidare istället.. drinkarna var sjuuukt starka!

Dagen efter var man ju lite bakis IGEN.. så vi åkte allihop till I-Hop och käkade amerikanska pannkakor.. jag tog cheesecake pannkaka och Daniel tog någon chocolate chip pannkaka.. haha.. roligt att smaka men jag kommer nog aldrig ta det igen.
Sen tog vi våra bakishuven och drog till Universal Theme park igen.. haha.. vi är stammisar där nu. Tyvärr så har dom bara typ 4 rides som är sjukt roliga.. så man får åka dom om och om igen.. weehoo!
Så kollade vi på en animal actors show.. fyfaan va gulliga, duktiga djur! Allt från apor-hundar-katter- råttor-hönor-duvor och ökenrävar. Fattar inte hur man kan träna upp djuren på det sättet.. roligt att se!

Nu kommer massa bilder.. tyvärr är dom inte i ordning..

Blöt puss efter Jurassic Park åket.. man blir blööt!
Haha.. Ashley hade tjatat hela dagen om att hon inte ville bli blöt och så fort hon fick en droppe på sig så skrek hon. För att hon inte skulle bli blöt så fick hon sitta i mitten på Jurassic åket, men precis i slutet så åker man skitfort ner för en lång backe och SKVISCH! så kom en stor våg raakt i ansiktet på henne och typ BARA på henne! HAHAHAHAHAH! Jag dog lite..

Ja vad fan hette dom där nu då.. det var typ som kanelbullar fast långa lasersvärd!
Bilden på Simpsons åket

Åka på Godzilla 3d tur änna!
Man är HET i 3d brillor.. våga inte säga något annat..

Father's Office
Valborgsfest!
Loaded
Baren..
Påväg hem efter Efterfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar