måndag 25 april 2011

Usch.. jag vill verkligen inte att det ska vara måndag!

Min hjärna är fortfarande inställd på att det är helg.. det är så konstigt, jag går i skolan 4 dagar och sen har jag helg i 4 dagar.. men ändå känns helgen så fruktansvärt kort!

Snart är det dags att välja sommarkurser.. just ja, jag har ju inte sagt att jag inte kommer hem till Sverige i sommar? Jag och Daniel ska stanna här nere i LA och turista, festa och ha massa roligt. Känns så onödigt att åka till Sverige när man ändå inte har någonstans att bo, inga pengar och så är det bara dyrt att åka fram och tillbaka. Då kan jag lika hjärna stanna här, plugga halvtid och få pengar för det som man kan resa runt för. Toppen!

Tråkigt bara att inte kunna träffa folket man saknar :( de suger! Ni får helt enkelt ta ert pick och pack och dra ner till Hollywood! Komsi komsi!

Nu ska jag skita i mitt pluggande i några timmar och dra och shoppa lite! See ya sooon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar