tisdag 12 april 2011

Universal Themepark (hjärta)

Igår var vi som sagt på Universal Citywalk och Themepark. Vi var där vid 10.00 på morgonen och åkte inte hem förrän kl. 20.00.. det var hur roligt som helst!
Vi har en årsbiljett nu så vi får gå dit gratis hela 2011.. kanonkul!
Jurassic Park water ride, House of Horrors - spökhus, Terminator 3D show, Shrek 4D show, The Mummy Returns ride, Simpsons ride, Water World show..

Jag var lite febrig och hade ont i halsen vilket var jävligt tråkigt,
men jag höll ut och hade roligt iallafall!

En upp och ner - vänd ko i en rosa bil..
Här är beviset på att aliens har varit i USA..
Popcornopolis!
Entren till Universal Themepark
House of Horrors, fyfaan va äckligt.. folk som skrämde än och hoppade fram från bakom hörn och skit.. USCH! Jag höll på att pinka ner mig. Men mest rädd blev jag för en vakt som bara stog och såg till att allt gick som det skulle.. haha..





Dracula!
Sen lugnade vi ner oss lite med Shrek i 4D..
Grisar i lådor..
Curious George aka Nicke Nyfiken park!
Om man stoppade en cent i en maskin så klämde den ihop den till denna fina grejimoj!
Krustyland!

Monkey Business!
Herr Frankenstein hade rymt från House of Horror..

En show baserad på filmen Water World med Kevin Costner! AS BALLT!



Skåll-het bil från The Fast and The Furious
Terminator show i 3D.. coooolt

Flintstone grill!
Simpsons Kwik-e-Mart
Vi käkade på Doc Brown's Chicken.. smakade tyvärr SKIT!

På väg mot Jurassic Park åket..
Jurassic Park åket!! Så jävla roligt!
Blev stoppad av Dino här när jag skulle pinka i busken.. fatta hur förvånad jag blev!
Daniel stylade lite med Bumblebee
Kepsaffär..
Efter themeparken var vi helt slut så vi satte oss och käkade LA's godaste Sushi!
TRÖTT.

En sky diving simulator! Fyfaan va äckligt, det skulle jag fan aldrig göra.

Sen var vi på ett arcade-ställe och spelade lite, tog en drink på Howl at the Moon och shoppade lite.. men det lägger jag upp bilder på lite senare! Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar