fredag 15 april 2011

"My husband is in the toilet"

hahaha.. jaa så kan det gå.

Min gode vän Ashley textade mig igår och ville gå ner och hänga lite på lokalbaren.. det kan man ju inte tacka nej till! Det blev några goda drinkar där och sen gå hem och sova.

Idag sitter jag med magsår och inser att jag måste plugga till mitt exam jag har på Måndag och min muntliga presentation jag har på Tisdag. Men jag oooorkar innteeeeee.. jag ska plugga litegrann och sen ska jag göra mig iordning och dricka drinkar igen. Det är ju trots allt fortfarande Spring Break!

I morgon ska vi till Goth/Synth klubben Bar Sinister inne i Hollywood.. LOVE IT! Go-go dansare, spanking på övervåningen och en utomhusbar.. stort som fan är det! Dit ska jag släpa min kära syster när hon får för sig att hälsa på i det riktigt engelskspråkiga landet... ;)

1 kommentar:

  1. Blev du så förnärmad att du tog bort min kommentar..eller kan det möjligen ha varit så att jag gjorde en fail....nej det kan inte vara möjligt!

    Anywho...miss u sötnos. Och du vet vad som är rätt och fel när det gäller Engelska...jag har alltid rätt och alla andra fel!

    Puss!

    /Syrran

    SvaraRadera