onsdag 13 april 2011

If a girl walks up to you and say ”Hey Stud”, You just piss in your pants..

Idag är jag heelt död. Jag kan inte tänka ordentligt och min kropp vill inte riktigt dela med sig av sina lemmar. Motoriken är med andra ord på nivå hejåhå. Jag har iallafall fått lite gjort på min presentation om tatuerings industrin, det känns rätt skönt. Nu vill jag inte plugga mer.. även fast jag skulle behöva. Min alkis-tarm tycker att vi ska dricka öl.. men min hjärna tycker att vi ska lägga oss under täcket och kolla på monsterfilmer hela dagen. Daniel är hos Simon så jag har ingen att diskutera saken med heller.. vilka problem jag har.
Hahaha.. jag och Daniel stoppade in huvet i Pirates of Caribbean porträttet!
Ser ju fan verkligt ut!
(Universal Citywalk igår)
Shopping! Frankenstein-tå-strumpor, Pirates foton, kortlek och godis som vi vann efter allt slit i arcadehallen, Zombie t-shirt till Daniel och Labyrinth Jareth t-shirt till moi.. han är ballast i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar