torsdag 24 februari 2011

Nu ska du döden döö..

Usch fy och bläh! Jag mår skrot.. men nu ska jag inte vara så negativ.

Idag har jag märkt att ALLA amerikaner räknar med liggande stolen..
(när dom inte har miniräknare)
Jag vet inte hur det är med er andra i min generation, men liggande stolen var något vi gick igenom typ två lektioner i lågstadiet och sen dess har jag inte sett skymten av den?!
HUR GÖR MAN?! MAMMA!!

Förutom den förbaskade stolen så går det bra i skolan.
Jag fick höra av en kille i min businessklass som jobbar som fotograf och håller på med rödamattan event, att jag var väldigt fashionable.. HAHA!
JAG?! Ja.. men tack då? För det är väl en komplimang.. eller?
Är fortfarande lite förvirrad på den fronten.. jag satsar ju på
att vara en trashig äckel rockare, inte en fashionable lady!
FAIL liksom!

Nä.. nu måste jag nog dricka massa hårdrocks-öl, kleta kajal i nyllet
och däcka i närmaste kontainer!
ROCK N' ROLL!

I iz fashionable.. I belongz vith ze famouz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar