söndag 19 december 2010

Sista helgen innan avfärd

På Tisdag åker vi hem till Sverige så vi var ju tvungna att festa till det lite nu sista helgen.

Vi tar det baklänges för det var så bilderna hamnade och jag orkar inte ändra om 'et!

Lördag:
Såå bakis efter Fredagens bravader (som du kan läsa om längre ner i inlägget) så Lördagen spenderades med att dricka äcklig eggnog som Simon gjort på Bacardi 151 som har 75,5% alkoholhalt! Typ som att göra eggnog på strårom! Hahaha! Så jävla stark och äcklig den blev.. gick inte att dricka. Vi var nere på kareokebaren en sväng och käkade och drack bloody marys.
Det regnar så jäävla mycket här nu.. tänk dig det värsta spöregnet som du har upplevt.. och så tänker du att det håller på i ett HELT DYGN utan ett ända uppehåll överhuvudtaget! Det var iallafall roligt att leka med Simons frisyr när vi kom in som dränkta katter.. han blev en proper såpoperakaraktär! Annars så har vi mest fnissat, garvat, skrattat och haft oss hela dagen.. bakishumor is the best humor!









Fredag:
Jag och Tess satt och drack vin och snackade skit när Simon kommer med öööööl.
Vi tyckte att det var dags att introducera de andra svenska studenterna för vår käre vän, Kareokebaren. Dom kom till oss och drack några öl och sen gick vi dit. Vi satt där och blev pruttfulla ett tag och en av killarna sjöng faktiskt och jag dansade hej vilt nedanför scenen.
Efter stängning (kl.02 här i USA) så gick vi tillbaka hem till oss och fortsatte kröka vidare. Det var rajjrajj vill jag lova! Vi fick även med oss en maffia kille, en pårökt kille och en skittrevlig brud!

Och jag har fått min första julklapp! Ett jättefräsigt rosa paraply av Tessan!
Och det behövs så jävla mycket som det regnar här nu...






Sorry att jag skriver så konstigt idag men jag skyller på att jag fortfarande är bakis, har druckit killer-eggnog och skrattat hjärncellerna urled.


4 dagar kvar tills jag får träffa älskling igen!

LOVE YOU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar