tisdag 30 november 2010

Önskelista

Jag har ju glömt att berätta att jag och Tessan ska ha en vit månad nu fram tills vi åker tillbaka till Sverige.. bra för hälsan.. bra för ekonomin.. bra för plugget. BRA helt enkelt.

Jag har fått många förfrågningar om vad jag önskar mig i julklapp och har nu kommit fram till en liten lista som ska skickas te tomten!

Hör och häpna!
Jag önskar mig George Bush bok "Decision Points".
Vet inte riktigt varför men jag är väldigt nyfiken på vad karln har att säga.. Helst på engelska, men funkar även på svenska.


Pengar.
Jag veeet, det är skittråkigt jag dör lite inombords.. men det är dyrt att bo i LA! Man måste testa alla konstiga maträtter, testa alla roliga nattklubbar och dessutom så har vi inte varit på varken Disnyland eller Waterworld ännu!


Perfume: Calvin Klein, Euphoria
Den som ser ut som på bilden, nu finns det tydligen två andra som är nästan likadana.. ena är lite ljusare och heter något flummigt.. det är alltså den vanliga utan konstiga tillagda namn som jag önskar mig.


Mp3 spelare.
Min mp3 spelare börjar bli riktigt mongo nu.. den stänger av sig själv och hakar upp sig och håller på. Inte roligt när man står och väntar på bussen 25 minuter och sen har typ 40 minuter hem när man väl är på bussen.


Extern hårddisk.
Som funkar till både MAC och PC.
Det är sjuukt störande att inte kunna öppna eller ens se filerna som jag har på min externa MAC hårddisk, på min lilla PC-iga laptop.


En resa för mig och Daniel till Göteborg.
Jag saknar min syster och hennes lilla familj! Jag måste ner och hälsa på dom medans jag är hemma i Sverige..


...nu står det still. Det var något mer jag tänkte på men jag är för trött för att komma ihåg det just nu. Men nu vet ni iallafall hur det ligger till!
Mest av allt önskar jag mig en massa Kalles Kaviar, Grön Mjölk, Chili Ostbågar, Knäckebröd, Bearneasesås, Sushi, Julmust, Lussebullar, Svensk Ost, Oboy, Hemlagad mat/ Husmanskost, Mys och Massa Kramar!

1 kommentar:

  1. Jag står för myset, för det får faan ingen annan göra <3 <3 <3

    SvaraRadera