måndag 29 november 2010

Idag fick jag tillbaka mitt Businessprov, det hade gått rätt bra faktiskt.. sköönt. På Onsdag får jag tillbaka mitt Ekonomiprov och det är jag riktigt nervös över.. ekonomi på engelska är svårt.. skulle ha tagit det andra terminen här nere istället, då jag har kommit in mer i engelska språket osv. Men men, det ska gå det också!

På dansen idag så gjorde vi en grymt roligt koreografi.. det var lekdag! Det gjorde hela min dag. Sen kom jag hem och pluggade till Library quizzet jag har i morgon. Library Studies är pisstråkigt. Man lär sig skriva ett research paper och hur man skriver citations, källförtäckningar och hur man hittar information på olika sätt. BLÄH.
Men jag behövde den sista uniten så det får suga några veckor till.

Det är 23 dagar kvar till jag kommer till Sverige igen och får pussa på min karl och klappa på alla fina vänner! MYS! Så får jag träffa min systerson igen som har hunnit bli ETT ÅR.. tant Alexzandra börjar bli gammal... uj uj uj.




Eftersom det inte har hänt något speciellt idag så får ni njuta av lite bilder från toalettväggen på baren Loaded. Fiiiint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar