söndag 28 november 2010

Fylletratt

I Fredags skulle jag och Tess ha en tjejkväll och göra massa dumheter som vi skulle ta kort på, för att försöka bräcka Daniel och Simons "Boys night Ulf" kvällar... men så blev det inte!

Istället hamnade vi på förfest med våra svenska grannar och sen drog vi till Rainbow. Det var ju inte alls meningen!
Jag blev iallafall (tydligen) extremt alkoholpåverkad och röjjde järnet på dansgolvet... det läskiga är att jag inte kommer ihåg NÅGONTING från Rainbow eller efterfesten hos Mr. Cooper. Haha!
Oops.

På Lördagen spenderade jag två timmar i duschen för att försöka bli av med bakisheten och resten av dagen i sängen med Tessan som berättade det hon kom ihåg av Fredagen.. vi är så dåliga.. Sen kom Simon med öl och tyckte att vi skulle rycka upp oss och kröka med honom igen.. men icke! Jag låg som en zombie i sängen och bad folk att hämta mjölk till mig hela kvällen.. jag lyckades flera gånger även fast Simon sa att det bara är barn som dricker mjölk och att mjölk är dåligt för mig.. öl är tydligen bättre.

Kvällen slutade med att vi kollade på Jurassic Park och däckade. Jag räknade ut att första Jurassic Park filmen är 17 år gammal (!!) och fortfarande så funkar animeringarna utmärkt!
Nu däremot så kollar vi på Moby Dick som är från November 2010... och man skulle kunna tro att den är ifrån 80-talet.. väldigt pinsamt.

1 kommentar:

  1. Hahahahaha! Nu far ni rycka upp er igen!!! Nu ska vi till baren och skjuta pool! Ni kommer inte undan! Muahahahaha!

    SvaraRadera