tisdag 30 november 2010

Det är kallt!

Inatt kunde jag inte sova för att det var så jävla kallt.. och då hade jag byxor, tröja, fleecefilt, täcke och varmvattenflaska. Vi har en jättebra AC i vår lägenhet men det EXISTERAR INTE element! Det FINNS verkligen inte element i den här lägenheten!

Jag undrar hur fan folk klarade sig förra vintern när det var nollgradigt här!
Och dessutom så är ju byggnaderna gjorda av kartong, det drar i de skit-tunna fönstrerna och det är stora glipor i dörren.. I don't get it.
Ge mig element dumma LA!

Nu är det 63 grader farenheit och soligt ute.. det är typ 17 grader celcius! Brr..
Och det är ännu kallare när solen går ner...

Nu sitter jag med tjocka strumpor, tjocka mjukisbyxor, linne, två tjocktröjor, två halsdukar, under täcke och fleecefilt med en varmvattenflaska.. Tessan sitter utanför huset och värmer sig i solen.. kanske ska gå ut och joina henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar