torsdag 25 november 2010

Då kör vi igen då..

Eftersom Daniel har åkt hem till Sverige (idag faktiskt) så tar jag upp det här med bloggandet igen. Fast helt ärligt så är jag inte SUPER sugen på det.. men jag piffade upp sidan lite och nu känns det aningen bättre.

Då ska vi se.. vad har hänt sen sist.
Det viktigaste är väl att jag och Daniel har gift oss! Vi gifte oss här i Los Angeles i ett litet kapell, samma kapell som Marilyn Manson och Dita Von Tease gifte sig i. Tufft!
När vi flyttar hem till Sverige igen (någongång i framtiden) så kommer vi att gifta oss en gång till så att familj och vänner får vara med.

Min underbart fina prins!

Vad mer.. jorå, det går bra i skolan. Det är riktigt roligt att jag ÄNTLIGEN har hittat det jag vill hålla på med i framtiden - Business. Nu ska jag bara försöka hitta en inriktning som passar mig, just nu står det mellan Management och Business Law. Vi får helt enkelt se vad som lockar mest när jag testat på båda. Nu läser jag Business Management och tycker att det är grymt roligt, nästa termin ska jag försöka läsa Business Law.

Vi har ju festat en hel del också och jag vet att största anledningen till att man läser bloggar är för att få se bilder på konstiga människor... så enjoy!

Halloween - Vodo Mama Chu Chu & Drak-ulla.

The Child Molesting Clown & Mrs. Chu Chu

Wedding day!

Efter bröllopet mötte vi upp Danne på Rainbow för en helkvälls firande.

Idag åkte min Daniel hem till Sverige och jag åker inte dit förrän 22 December.. det suger fetrumpa att vara utan honom! Saknar honom redan och det har bara gått 14 timmar sen han åkte. Bläh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar